چطور می تونم کمکتون کنم؟

پشتیبانی

پشتیبانی مهم ترین وظایف مدیریت یک سایت است. بعد از طراحی سایت نحوه ی پشتیبانی آن تاثیر مستقیم برجلب رضایت مشتریان، کاربران و بازدیدکنندگان داردخدمات پشتیبانی یکی از مراحل حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار با مشتریان است.تلاش این قسمت برای رفع مشکلات و رفع ابهامات احتمالی و شرایط استفاده از راه کارها و امکانات نرم افزاری است.به طور کلی نگه داری یک وب سایت شامل دو مورد زیر است:

1.نگهداری و پشتیبانی فنی:

مراقبت از وب در مقابل مشکلات احتمالی و جلوگیری و بهبود مشکلات فنی شامل این مورد می شود.

2.نگهداری و پشتیبانی محتوایی:

قرار گرفتن محتوا و تولید برخی از انواع محتوا برای وب سایت شما، به روز رسانی مطالب، خدمات، محصولات، اخبار و.. به سایت شما جلوه میبخشد.

برون سپاری دو خدمت فوق به صورت کاملا اختیاری میباشد و شما مشتریان عزیز از مزایای زیر بهره مند میشوید:

1.مشکل شما مبنی  بر نداشتن منابع کافی برای استخدام نیرویی که فعالیت های مربوط به وب سایت شما را به عهده می گیرد برطرف خواهد شد.

2.یک تیم متخصص پشتیبانی فنی مشکلات را بر عهده خواهند گرفت و شما نگران وب سایت خود نخواهید بود.

3.طرح های گرافیکی مورد نیاز شما به وسیله ی کارشناسان گرافیکی انجام خواهد شد و یک وب سایت پویا و فعال در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

4.کارشناسان محتوایی به تولید محتوای مورد نیاز شما خواهند پرداخت.

5.تولید صفحات وب، طراحی صفحات، تصاویر، اسلایدها، رعایت اصول بهینه سازی و... بر عهده ی ما خواهد بود.

6.پاسخگوی تمام سوالات شما در مورد قالب

7.در صورت هک شدن سایت شما ما متعهد هستیم و ضمانت برگرداندن آن به عهده ی ماست.

8.ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

پشتیبانی سایت:
تیکت:ارسال درخواست به کارشناس مربوط و پیگیری و پاسخ به این درخواست ها

اخبار:آخرین اخبار پشتیبانی و سایر اخبار

راهنمای جامع:راهنمای استفاده از سایت و بخش های مختلف

دانش نامه:نوشته های آموزنده در زمینه های مختلف و اطلاعات مفید برای کاربر

دانلود:فایل های کاربردی مورد نیاز کاربر

سوالات متداول:در زمینه ی محصولات و خدمات و گرفتن پاسخ آن.