چطور می تونم کمکتون کنم؟

نرم افزار فروشگاهی چیست؟

نرم افزاری جهت اتوماسیون فروشگاه مبتنی بربارکد که با انجام عملیات خرید ، سفارشات خرید، انبار و انبارداری، امورمالی فروش، مشتری مداری تا گزارش‌های مالی از قبیل صورت سود و زیان، ترازنامه بدون تکیه بر حافظه و دانسته‌های کاربر تماماً توسط سیستم انجام و به نتیجه دلخواه برسد.

 

 

نرم افزار فروشگاهی

راهکار مدیریت فروش فروشگاهی وب رند یکپارچه‌سازی عملیات فروش فروشگاهی را به صورت متمرکز، با ارسال اطلاعات فروشگاه‌های مختلف به دفتر مرکزی و تهیه گزارش‌های متمرکز، فراهم می‌سازد. این راهکار یکپارچه، متشکل از نرم‌افزار «فروش فروشگاهی وب رند» همراه با نرم‌افزارهایی چون حسابداری، انبار و دریافت و پرداخت است. سیستم فروش فروشگاهی اطلاعات پایه را از سیستم‌های انبار و خزانه‌داری دریافت کرده و خروجی تراکنش‌های روزانه را برای آن‌ها می‌فرستد. این امر منجر به یکپارچگی در تمامی فرایندهای سازمانی می‌شود.با مدیریت مکانیزهٔ فروش فروشگاهی سرعت، دقت و صحت عملیات فروشگاهی افزایش می‌یابد.

 عموماً افراد برای نرم‌افزارهای فروشگاهی از این عبارات استفادده می کنند:
• نرم‌افزار فروشگاهی
• نرم‌افزار بارکدی
• برنامه فروشگاهی
• نرم‌افزار مدیریت فروشگاهی
• نرم‌افزار مالی فروشگاهی و ...

نرم‌افزار های فروشگاهی در رده‌های مختلف برای استفاده در فروشگاه‌های مختلف
• نرم‌افزار فروشگاه‌های زنجیره‌ای
• نرم‌افزار هایپرمارکت ها
• نرم‌افزار سوپر مارکت ها
• نرم‌افزار سوپرهای مواد پروتئینی
• نرم‌افزار بوتیک و یا فروشگاه های کیف، کفش و لباس
• نرم‌افزار داروخانه
• نرم‌افزار رستوران
• نرم‌افزار فست فود یا کترینگ و ...

امکانات نرم افزار:
مدیریت متمرکز انبارها
امکان تعریف غرفه ها و قفسه های متعدد
امکان مشخص کردن سطح دسترسی بر روی اسناد انبار
امکان انبارگردانی یک شمارشی یا سه شمارشی به صورت جزئی یا کلی
امکان انتقال کالاها بین مراکز مختلف

منافع، مزیت ها و امکانات

پوشش نیازهای سازمان در تمامی دفا‌تر و شعب به صورت متمرکز:

راهکار فروش فروشگاهی وب رند با انعطاف‌پذیری مناسب، نیازهای سازمان را در سطوح مختلف سازمانی اعم از دفتر مرکزی، مناطق و شعب، فروشگاه‌ها و غرفه‌ها پوشش می‌دهد. همچنین با توجه به ساختار سازمانی و تغییرات احتمالی، به راحتی در تمامی سطوح، قابلیت پیاده‌سازی دارد و می‌تواند از فرایندهای تأمین، فروش، دریافت و پرداخت و... در هر سطحی پشتیبانی کند. این امر به کنترل بیشتر فرایندهای داخلی فروشگاه‌ها می‌انجامد و مدیریت متمرکز را امکان‌پذیر می‌سازد.

اطلاعات یکپارچه برای افزایش وفاداری مشتریان

راهکار فروش فروشگاهی وب رند با ماژول «مدیریت اطلاعات مشتریان» به نگهداشت و جلب رضایت مشتریان کمک می‌کند. با این امکان می‌توان سیاست‌های ترویجی مانند ارائهٔ انواع تخفیف‌، کارت‌های هدیه و بن را برای جذب مشتریان در شرایط متنوع فراهم کرد. سایر امکانات این ماژول به شرح زیر است: ‌

در اختیار داشتن اطلاعات مشتریان در همهٔ فروشگاه‌ها و شعب
اعمال سیاست‌های یکپارچه ترفیع‌ بر مبنای میزان خرید، گروه مشتری و با توجه به ویژگی‌های آن‌ها
در اختیار داشتن اطلاعات لازم برای مدیریت کارت‌های هدیهٔ اهدایی به مشتریان
امکان صدور بن‌های سازمانی و انواع کارت‌های اعتباری به‌منظور تشویق مشتریان به خرید بیشتر در هر شعبه
امکان صدور کارت برای مشتریان بر مبنای شرایط متنوع صدور کارت وفاداری
تهیهٔ گزارش‌های متنوع مدیریتی و تحلیل رفتار مشتری

راهکار مدیریت فروش‌فروشگاهی وب رند با بهینه‌سازی عملیاتی، بهره‌وری و کارایی سازمان را افزایش می‌دهد. با این کار، هزینهٔ کلی مالکیت (TCO) سازمان کاهش می‌یابد. بهینه‌سازی عملیاتی به اشکال زیر انجام می‌شود:

یکپارچگی بین فرایندهای سیستم فروش فروشگاهی با سیستم‌های انبار و حسابداری انبار همکاران سیستم باعث کاهش دوباره‌کاری در ورود اطلاعات شده، زمان و هزینه پرسنلی را کاهش داده، به بهره‌وری سازمانی کمک می‌کند. 
مدیریت مالی یکپارچه در کل سازمانِ فروش با استفاده از یکپارچگی بین سیستم فروش فروشگاهی و سیستم حسابداری همکاران به مدیریت مالی فروشگاه‌ها و در نتیجه اتخاذ تصمیمات به موقع و مناسب کمک کرده و فرایند حسابداری سازمان را بهبود داده و تسریع می‌کند. 
با استفاده از فرایندهای یکپارچه بین سیستم فروش فروشگاهی و سیستم دریافت و پرداخت همکاران سیستم گردش وجوه نقد سازمان بهینه می‌شود. 

بهبود درآمد و سوددهی سازمان

راهکارسیستم فروش فروشگاهی وب رند باعث بهبود در عملیات فروش و بازاریابی می‌شود. تصمیمات هوشمند این سیستم مزیت‌های گسترده‌ای برای سازمان ایجاد کرده و به بهبود عملکرد سازمان کمک می‌کند. همچنین، به دلیل انعطاف‌پذیری در سازگاری با فرایندهای سازمانی، این راهکار می‌تواند به افزایش فروش در فروشگاه‌ها کمک کند. همچنین، با در اختیار داشتن امکانات زیر، سازمان به سود بیشتر دست پیدا خواهد کرد: ‌

- با فراهم آوردن راحتی کاربری و ابزارهای آسان برای ثبت اطلاعات، دسترسی به اطلاعات سریع‌تر و هزینه‌ها و زمان مصرفی برای انجام کار‌ها کاهش می‌یابد. 
- با استفاده از ابزارهای گزارشگیری و ارائهٔ گزارش‌های هوشمند و تحلیلی تصمیم‌گیری‌های مدیریتی با اطلاعات دقیق و جامع انجام می‌شود. این امر منجر به کنترل بهتر عملیات‌های سازمانی می‌شود. 
-راهکار فروش فروشگاهی امکان مدیریت قیمت‌گذاری کالا‌ها را به صورت اتوماتیک و در کمترین زمان ممکن برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها فراهم می‌کند. 
- تعریف پویای انواع تخفیف‌ها و جشنواره‌های فصلی در راهکار فروش فروشگاهی وب رند ابزار تشویقی مناسبی در اختیار سازمان قرار می‌دهد.

سیستم فروش نرم افزار فروشگاهی وب رند
- فروش نقدي، اعتباري، بن، نسيه، عابر بانك
- تعيين كالاهايي كه شامل 4 درصد ارزش افزوده هستند
- استفاده از ازانواع تخفیفات
- انتظار مشتري
- فروش سريع كالاهاي بدون باركد
- ثبت تمام عملكرد صندوقداران
- اخطار در مورد كالاهايي كه با ضرر يا سود كم در حال فروش هستند
- امکان بهرگیری از سیستم حفاظتی RFID (سیستم کنترل فروش در خروجی ها)
- ثبت برگشت از فروش به صورت سريع با امكان تائيد از طرف مدير فروشگاه يا سوپر وايزر
- جستجو براي تمامي فاكتور هاي خريدو فروش به ازاء كالا، انبار، خريدار، كاربر صندوقدار و.....
- معرفي افراد به صورت نامحدود
- استفاده از نرم افزارهای مایفر

معرفی سخت افزارهای فروشگاهی 
- صندوق فروش
- ترازوی دیجیتالی
- بارکدخوان
- چاپگر
- چاپ بارکد
- صندوق فروش لمسی
- استفاده ازکارت های هوشمند مایفر