چطور می تونم کمکتون کنم؟

تبلیغات اینترنتی

تحقیقات نشان میدهند روشها و تکنیکهایی در تبلیغات اینترنتی هستند که موجب نارضایتی بازدیدکنندگان و تاثیر منفی در تجارت شما خواهند شد.

 

بازدیدکنندگان بطور معمول در دنیای مجازی از مواجهه با تبلیغات اینترنی رنج میبرند، این اتفاق در سایتهای بزرگ و حتی وبلاگهای شخصی و کوچک به چشم میخورند. براساس تعداد کلیک بر یک بنر مطالعات زیادی بر روی میزان تاثیر تبلیغات اینترنتی بر میزان بازدید از وبسایت صورت گرفته است.

متاسفانه اکثر مطالعات، میزان تاثیر تبلیغات اینترنتی نامناسب بر خود سایت آگهی بررسی نکرده اند. به همین دلیل این سایتها اطلاعات کمی از تاثیر پذیرش آگهی اینترنتی بر اعتبارشان نزد بازدیدکنندگان و مشتریان ثابت خود دارند.

براساس تحقیقات و پرسش از 1000 نفر نتایج زیر بر اساس بدنام ترین تبلیغات اینترنتی بدست آمد و بطور مثال 95 درصد افراد از تبلیغات پاپ آپ رضایت نداشتند.

1.پاپ آپ که بصورت پنجره ای جداگانه باز میشود
2.تبلیغات اینترنتی سنگین که زمان زیادی برای لود شدن نیاز دارند
3.تبلیغاتی که بیننده را تشویق به کلیلک بر آن میکنند
4.تبلیغات اینترنتی که دکمه ای برای بستن صفحه ندارند
5.آنهایی که اجازه دیدن مطالب مورد نیاز را به کاربر نمیدهند
6.تبلیغات اینترنتی چشمک زن و با تحرک زیاد
 

تبلیغات بالاپر یا واشویا پاپ‌آپ (به انگلیسی: Pop-up ad یا Pop-ups)‏ گونه‌ای از آگهی‌های اینترنتی هستند که به منظور بالا بردن بازدید از وب‌گاه‌ها یا بدست آوردن نشانی پست الکترونیکی دیگران درست شده‌اند. آگهی‌های بالاپر معمولاً هنگامی که مرورگر، صفحهٔ جدیدی را باز می‌کند به همراه آن صفحه بالا پریده و پنجره‌ای را که تبلیغات در آن قرار دارد نشان می‌دهند. اینگونه آگهی‌ها معمولاً توسط جاوااسکریپت نوشته می‌شوند ولی راه‌های دیگری هم برای ایجاد آن‌ها هست. این نوع تبلیغات کمتر از سایر تبلیغات محبوب است و عموماً به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می‌شوند، تا جائیکه مرورگرهای مختلف باز شدن بالاپرها را منوط به اجازه و تأیید مجدد می‌کنند. همچنین نرم‌افزارهای مختلفی برای جلوگیری از این بالاپرها طراحیشده و در اختیار کاربران قرار گرفته تا بالاپرهای مزاحم را حذف کند.

ناراحتی کاربران تا جایی پیش میرود که ممکن است از سایت شما خارج شده و دیگر به آن باز نگردند، در حال حاضر 78 درصد افراد از نرم افزارهایی برای جلوگیری از تبلیغات اینترنتی پاپ آپ بر مرورگرهای خود استفاده میکنند. همچنین در موارد بسیاری کاربران نارضایتی خود را به صاحبان سایت منتقل کرده و از آنها میخواهند که اینگونه تبلیغات را در سایت خود قرار ندهند.

تبلیغات
سخنی با صاحبان سایتها:

سایتهایی که آگهی اینترنتی میپذیرند: 80 تا 90 درصد بازدیدکنندگان تبلیغات اینترنتی را دوست ندارند و کاهش رضایت مشتریان در دراز مدت عواقب بدی را به همراه خواهد داشت.

سایتهایی که بدنبال تبلیغ خود هستند: در کوتاه مدت ممکن است که استفاده از روش های اینچنینی افرادی را به سایت شما بکشاند و افزایش چشمگیری در بازدید سایت مشاهده کنید. ولی درصد افرادی که به واسطه تبلیغات اینترنی بدنام به سایت شما وارد میشوند و در نهایت به مشتری تبدیل میشوند بسیار کم است و با صرف همین هزینه و زمان برای روش های درست تبلیغات اینترنتی جواب بهتری خواهید گرفت.

تبلیغات اینترنتی مناسب کدامند:

روشهای محدودی هستند که مورد استقبال بازدیدکننده قرار میگیرند و با دیدن تبلیغات اینترنتی ذهنیت شان نسبت به سایت آگهی دهنده و ارائه کننده خراب نمیشود.

مشخص کردن اینکه با کلیک بر تبلیغ دقیقا با چه چیز مواجه خواهند شد
مرتبط با محتویات سایت آگهی و نیاز بازدیدکنندگان آن باشد
بطور مشخص محلی برای تبلیغات اینترنتی تعیین شده باشد
ارائه اطلاعات تکمیلی و واقعی نسبت به شرکت تبلیغ شده

تبلیغات اینترنتی,تبلیغات,تبلیغات مزاحم,پاپ آپ,تبلیغات نامناسب,آگهی اینترنتی,تبلیغات مناسب,تبلیغات اینترنتی مناسب,وب رند,وبرند,webrend,طراحی سایت,طراحی سایت جاوا,تبلیغ,بازدیدکنندگان تبلیغات,تکنیک های تبلیغات,روش های تبلیغ,تاثیر تبلیغات مزاحم