چطور می تونم کمکتون کنم؟

چگونه یک برند موفق بسازیم؟

چگونه یک برند موفق بسازیم؟

خلق یک برند موفق کلید پیشرفت و سبقت از رقبا و ایجاد وفاداری درمشتریان است. این موضوع نیازمند درک بالا ازماموریت سازمان و سپس تفکرخلاق و اشتیاق وافر برای ارتباط با مشتریان است که در اینده ای نه چندان دور به موفقیت شرکت ختم خواهد شد. درابتدا تصمیم بگیرید چه عاملی به عنوان وجه تمایز شرکت تان وجود دارد همان را به عنوان برتری برند خود نسبت به برندهای دیگر درنظربگیرید. لوگو و پیامی خلق کنید که ویژگی منحصر به فردشرکت شما را به نمایش بگذارد و با تمام توان برند شما را در بازار ترویج دهد.

برندسازی وب رند

ماموریت سازمان را به وضوح به مشتری اعلام کنید

به منظور این که نام تجاری شما دربین مردم معتبر به نظر برسد و موثر واقع شود می بایست در ذهنشان تصویری صادقانه از آنچه شرکت تان ارایه می دهد ایجاد کنید  بدون شک این مبنای وفاداری مشتریان با محصولات شما خواهد بود.

جایگاه خود را در ذهن مشتری تثبیت کنید

سعی کنید در ذهن مشتریان جایگاه ویژه ای بیابید. برندی موفق است که مشتریان به آن برند اعتماد کامل داشته باشند اعتمادی که هرگز ازبین نرود. آیا تا بحال از خود پرسیده اید مشتریان به چه دلیل محصول شما را انتخاب می کنند؟

شاید تصمیم بگیرید محصول شما در ذهن مشتریان‌ خلاقانه و متنوع و جوان پسند به نظر برسد این شیوه معمولا توسط شرکت هایی ارایه می شود که از توانایی در شناسایی سلایق مشتریان و تغییرات بازار مطلع باشد. نظیر شرکت هایی همانند: ''  سامسونگ '' و '' نستله ''

و گاهی هم تصمیم بگیرید که برند شما در اذهان به مشتریان به عنوان محصولی هوشمند و پیشرفته تصور شود و مشتری از داشتن همچین برندی احساس غرور و رضایت کند. همانند مدیران شرکت اپل که این روند را اتخاذ کردند.

اگر محصولی که شما ارایه می دهید دارای کوچکترین نقص فنی  باشد و باعث افت شدید فروش و بی اعتمادی بین مشتریان شود  گاهی به دلیل برتری برند شما نسبت به برندهای دیگر مردم چشم پوشی کنند و همچنان برند شما برتر از سایر برندها باشد.

همانند مشتریان فکر کنید

سعی کنید دریابید که مشتریان شما مشتاق تجربه چه احساساتی هستند و بررسی کنید که چگونه می توانید انها را رفع کنید. نام تجاری شما باید منحصر به فرد باشد و با روش های بازاریابی و طراحی  این احساسات را جوابگو باشد. این احساسات نه تنها با کلام بلکه با انتخاب رنگ و طراحی مناسب باید به وجود آید.

زبان برند خود را پالایش کنید

.بهترین عبارات شعار و کلید واژه های مرتبط با نام تجاری راانتخاب کنید که تشابه زیادی با ماموریت سازمان شما داشته باشد. با این روش نام برند شما در ذهن مشتریان به یادماندنی تر می شود و هر چه نام برند ساده تر باشد باعث می شود که مردم بتوانند راحتتربه افراد دیگر بازگو کنند .

نام تجاری شما نیاز به طرحی است که با ماموریت و زبان برند شما مطابقت داشته باشد. باید برای لوگوی محصول خود رنگی مناسب انتخاب کنید که منحصر به فرد باشد مانند: گوگل قرمز؛ زرد؛ سبز و آبی ؛ کوکا قرمز و پپسی آبی  . 

برند سازی وب رند

وبرند,وب رند,webrend,طراحی سایت,برند,brand,لوگو,مشتری,ماموریت سازمان,محصول